Acrom d.o.o. se obavezuje kako će stalno unapređivati sustav upravljanja kvalitetom kroz poboljšanje
djelotvornosti sustava, upoznavanjem djelatnika sa svrhom upravljanja kvalitetom i uključivanjem
svih djelatnika u primjenu zahtjeva sustava upravljanja kvalitetom.
Pristup upravljanju kvalitetom temelji se na suradnji svih djelatnika Acrom d.o.o. s ciljem postizanja
zadovoljstva svojih korisnika i ostvarenja strateških ciljeva Poliklinike.
Acrom d.o.o., se obavezuje korisnicima pružati usluge u skladu s najvišim standardima kvalitete,
pravilima struke i svim važećim zakonskim propisima. Nastojimo poticati motivaciju, stalno stručno i
znanstveno usavršavanje zaposlenika putem stručnih seminara, interne i eksterne edukacije.
U Acrom d.o.o. nastojimo stalno razvijati komunikaciju s korisnicima usluge praćenjem njihovog
zadovoljstva i specifičnih zahtjeva, te brze reakcije na zahtjeve korisnika. Težimo kontinuirano
poboljšavati organizaciju rada kako bi ostvarili bolju suradnju s korisnicima usluga i dobavljačima a
sve u cilju smanjenja broja nezadovoljnih korisnika pruženom uslugom ili broj reklamacija dobavljača.
Politika Acrom d.o.o. je biti otvoren prema suradnicima i korisnicima naših usluga i primjenjivati
poslovne i etičke norme, primjenjivati nove znanstvene spoznaje i tehnologije radi veće
djelotvornosti usluge te primjenjivati najbolju dostupnu opremu i surađivati sa ovlaštenim
dobavljačima opreme.
Osim zadovoljstva korisnika, nastojimo i ostvariti zadovoljstvo djelatnika, jer zadovoljan djelatnik je
važna karika u ostvarenju zahtjeva sustava upravljanja kvalitetom.
Politika kvalitete biti će obznanjena svim korisnicima usluga i zainteresiranim stranama, s obavezom
revidiranja u cilju primjerenosti.
Slavonski Brod, 07.02.2023.