Politika kvalitete


Acrom d.o.o. se obavezuje kako će stalno unapređivati sustav upravljanja kvalitetom kroz poboljšanje djelotvornosti sustava, upoznavanjem djelatnika sa svrhom upravljanja kvalitetom i uključivanjem svih djelatnika u primjenu zahtjeva sustava upravljanja kvalitetom.

Pristup upravljanju kvalitetom temelji se na suradnji svih djelatnika Acrom d.o.o. s ciljem postizanja zadovoljstva svojih korisnika i ostvarenja strateških ciljeva Poliklinike.

Acrom d.o.o., se obavezuje korisnicima pružati usluge u skladu s najvišim standardima kvalitete, pravilima struke i svim važećim zakonskim propisima. Nastojimo poticati motivaciju, stalno stručno i znanstveno usavršavanje zaposlenika putem stručnih seminara, interne i eksterne edukacije.

U Acrom d.o.o. nastojimo stalno razvijati komunikaciju s korisnicima usluge praćenjem njihovog zadovoljstva i specifičnih zahtjeva, te brze reakcije na zahtjeve korisnika. Težimo kontinuirano poboljšavati organizaciju rada kako bi ostvarili bolju suradnju s korisnicima usluga i dobavljačima a sve u cilju smanjenja broja nezadovoljnih korisnika pruženom uslugom ili broj reklamacija dobavljača.

Politika Acrom d.o.o. je biti otvoren prema suradnicima i korisnicima naših usluga i primjenjivati poslovne i etičke norme, primjenjivati nove znanstvene spoznaje i tehnologije radi veće djelotvornosti usluge te primjenjivati najbolju dostupnu opremu i surađivati sa ovlaštenim dobavljačima opreme.

Osim zadovoljstva korisnika, nastojimo i ostvariti zadovoljstvo djelatnika, jer zadovoljan djelatnik je važna karika u ostvarenju zahtjeva sustava upravljanja kvalitetom.

Politika kvalitete biti će obznanjena svim korisnicima usluga i zainteresiranim stranama, s obavezom revidiranja u cilju primjerenosti.

Slavonski Brod, 07.02.2023.

acrom-potpis